A kosarad 0 Ft

    Termékek

    Nenašla sa žiadna zhoda

Kategóriák

Nenašla sa žiadna zhoda

Márkák

Nenašla sa žiadna zhoda

Panaszkezelési eljárás

A jelen panaszkezelési eljárás a Polgári Törvénykönyv módosított 40/1964. sz. törvénye, (a továbbiakban: Polgári Törvénykönyv), a fogyasztóvédelemről szóló módosított 250/2007. sz. törvénye és a szabálysértésekről szóló módosított 372/1990. sz. törvénye, valamint a Szlovák Köztársaság egyéb, általánosan kötelező érvényű jogszabályai alapján került kiadásra. Jelen panaszkezelési eljárás szabályozza a Madviso s.r.o., statisztikai számjel: 50 545 060, székhelye: Leškova 8, Pozsony, 811 04 által értékesített árukkal szembeni panasztételi eljárást a tevékenységi körének megfelelően. Ez az eladóra és a vevőre egyaránt kötelező érvényű. Jelen Panaszkezelési eljárással az Eladó tájékoztatja a Vevőt a reklamáció terjedelméről, feltételeiről és módjáról, beleértve a reklamáció benyújtásának helyére vonatkozó információkat, valamint a garanciális javítások elvégzéséről is. A jelen Panaszkezelési eljárás az Eladó webáruházának honlapján a Spoortoo.hu oldalon keresztül kerül közzétételre. Az áru átvételével a vevő elfogadja a panaszkezelési eljárást, és megerősíti, hogy tájékoztatták annak tartalmáról. Az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy a jelen Panaszkezelési eljárást előzetes értesítés nélkül módosítsa.

Fogalmak értelmezése

Az eladó a Madviso s. r. o. társaság, statisztikai számjele: 50 545 060, székhelye: Račianska 31, 83102 Bratislava. Az eladóval kapcsolatos további információk ezen az oldalon az "Elérhetőségek" részben találhatók. A jelen panaszszabályzat alkalmazásában a Vevő olyan természetes vagy jogi személy, aki fogyasztóként az Eladótól az Eladó értékesítési hálózatán belül vagy az Eladó e-kereskedelmi weboldalán e-kereskedelem útján árut vásárolt, és aki jogosult a hibákért való felelősségre vonásra. A reklamáció jelen reklamációs eljárás szempontjából a termékhibákért való felelősség alkalmazását jelenti. A jelen Reklamációs Szabályzat alkalmazásában a reklamáció rendezése alatt a reklamációs eljárás lezárását kell érteni a kijavított termék átadásával, a termék kicserélésével, a termék vételárának visszatérítésével, a termék árából ésszerű árengedmény kifizetésével, a teljesítés átvételére vonatkozó írásbeli felhívással vagy a reklamáció indoklással ellátott elutasításával. E panaszkezelési szabályzat alkalmazásában szakértői véleménynek minősül a felhatalmazott, bejelentett vagy akkreditált személy által kiadott szakértői nyilatkozat vagy vélemény, illetve a gyártó által garanciális javítások elvégzésére felhatalmazott személy véleménye.

Hibás termékért való felelősség

Az eladott árunak meg kell felelnie a jogszabályokban előírt minőségnek, mennyiségnek, mértéknek vagy súlynak, és hibátlannak kell lennie, különösen meg kell felelnie a kötelező műszaki szabványoknak. Az Eladó felel az eladott áru hibáiért a Vevő általi átvételkor, valamint a jótállási időn belül az áru átvételét követően felmerülő hibákért. Az alacsonyabb áron értékesített áruk esetében nem felel azokért a hibákért, amelyekért az alacsonyabb árat állapították meg. A garancia időtartama 24 hónap. Ha az eladott árukon, azok csomagolásán vagy az azokhoz tartozó használati utasításokon feltüntetik a használati időt, a jótállási idő nem jár le ezen időszak lejárta előtt. A hosszabb ideig történő használatra szánt áruk esetében a különleges szabályok 24 hónapnál hosszabb garanciális időszakot írnak elő. A 24 hónapot meghaladó jótállási idő az áruknak csak egy részére is vonatkozhat.

A jótállási időszak az áru vevő általi átvételének napjától kezdődik.

Ha a megvásárolt árut az Eladótól eltérő vállalkozónak kell üzembe helyeznie, a jótállási idő csak az áru üzembe helyezésének időpontjától kezdődik, feltéve, hogy a Vevő legkésőbb az áru átvételétől számított három héten belül megrendelte az üzembe helyezést, és a szolgáltatás elvégzéséhez szükséges együttműködést megfelelően és időben biztosította. Ha a jótállási időszak az áru vevő általi átvételétől eltérő időponttól kezdődik, ezt a tényt a jótállási jegyen fel kell tüntetni. A Vevő kérésére az Eladó köteles írásban garanciát (garancialevél) nyújtani. Ha az áru jellege megengedi, elegendő a jótállási jegy helyett a vásárlást igazoló bizonylatot kiállítani. A vevőnek kiadott jótállási jegyben vagy a hirdetésben tett nyilatkozattal az eladó a törvényben előírt jótállás körét meghaladó jótállást is vállalhat. Az Eladónak a jótállási jegyben meg kell határoznia e jótállás feltételeit és hatályát. A kellékszavatossági jog gyakorlásától addig az időpontig tartó időszak, amikor a vevő a javítás befejezését követően köteles volt átvenni az árut, nem számít bele a jótállási időbe. Ha az árut kicserélik, a jótállási időszak az új áru átvételétől kezdődik újra. Ugyanez vonatkozik arra az esetre is, ha a garancia hatálya alá tartozó bizonyos rész cseréjére kerül sor. Hibás áru cseréje esetén a vevő kap egy dokumentumot, amelyen a kicserélt árut megjelölik. Minden további igényt az eredeti szállítólevél és a jelen igénylőlap alapján kell benyújtani. A vevőnek az áru hibájáért való felelősségi jogai megszűnnek, ha azokat a jótállási időn belül nem gyakorolja.

Jótállási feltételek

Az áru átvételekor a vevő köteles az árut megvizsgálni és ellenőrizni az áru és a vonatkozó dokumentumok (adóigazolás, számla, jótállási jegy, kézikönyv vagy bármely más, a megvásárolt áru működéséhez szükséges dokumentum) teljességét. Az áru személyes átvételekor a vevő köteles az árut megvizsgálni, és az áru vagy annak csomagolásának mechanikai sérülését, a leszállított áru mennyiségét, a dokumentumok hiánytalanságát vagy egyéb nyilvánvaló hibákat azonnal reklamálni. Az áru futárszolgálattal vagy postai úton történő kézbesítésekor a vevő köteles az áru átvételének helyén reklamációs jegyzőkönyvet írni a feltárt nyilvánvaló hibákról - a szállítmány hiányosságai, az áru mechanikai sérülése, a csomagolás vagy egyéb nyilvánvaló hibák. Az áru nyilvánvaló, az áru átvételekor felismerhető hibáira, valamint az áru és a dokumentumok hiányosságaira vonatkozó későbbi reklamáció nem fogadható el, és az ilyen reklamáció megalapozatlannak minősül. Az Eladó nem felel az áru átvételekor észlelhető hibákért, valamint a szállított áru és dokumentumok hiányosságaiért, még akkor sem, ha a Vevő nem él az áru átvételekor történő ellenőrzésének jogával. Az áru átvételekor nem látható mechanikai sérülésekkel kapcsolatos reklamációkat az áru átvételét követően haladéktalanul, de legkésőbb az átvételtől számított 24 órán belül kell benyújtani. Későbbi reklamációt nem fogadunk el.

A szállítás során az árukban bekövetkező károkért a felelősség a fuvarozót terheli, mivel minden áru biztosítva van. A felvett jegyzőkönyv alapján a fuvarozóval való reklamáció lezárását követően az ügyfél megfelelő árengedményt kap vagy új árut küldünk. Ha a Vevőnek leszállított áru nem felel meg az Eladó által a honlapján megadott minőségnek, a Vevő köteles erről a tényről az Eladót legkésőbb az áru átvételét követő 2 munkanapon belül értesíteni. További ilyen típusú követeléseket nem fogadunk el. A megvásárolt áru első használata előtt a vevő köteles elolvasni a jótállási feltételeket, beleértve a használati útmutatót is, majd követni ezeket az információkat. A vevő köteles a hibák felfedezését követően haladéktalanul, de legkésőbb a jótállási idő lejártáig gyakorolni a hibákért való felelősségi jogait. A garancia csak az áruk gyártási hiba által okozott funkcionális hibáira vonatkozik. A garancia nem terjed ki különösen az elhasználódás vagy a termék túlzott használata által okozott hibákra, az áru természetének nem megfelelő körülmények között történő használatából eredő hibákra stb. az áru nem megfelelő kezelése, a használati utasításokkal ellentétes kezelése, az áru nem megfelelő üzemeltetése, gondozása és karbantartása, a gyártó vagy a szállító által nem ajánlott alkatrészek használata, az áru mechanikai sérülése által okozott hibák, az áru szakszerűtlen összeszerelése vagy üzembe helyezése által okozott hibák, az áru nem hivatalos javítóműhely által végzett javítása vagy módosítása által okozott hibák, a természeti elemek által okozott hibák, az árun lévő védőpecsétek és matricák megsértése, ha azok az árun vannak, az áru mechanikai sérülése, vagy adott esetben a gyártó vagy szállító által az áru vevő részére történő átadásának elmulasztása által okozott hibák. az átadott áru egyéb nyilvánvaló hibái és hiányosságai, amelyeket az áru átvételekor nem jeleztek az Eladónak, valamint az átvételkor nem észlelhető mechanikai sérülések esetén az áru átvételét követően indokolatlan késedelem nélkül, a hibásan használt áru, ha a hibásan használt áru használata megakadályozza a hiba elhárítását vagy növeli a hiba mértékét, a jótállási idő lejárta előtt elfogyasztott fogyóeszköz jellegű alkatrészek, ha a Vevő a hibáról az áru átvétele előtt tudott, vagy, ha a vevőt értesítették a hibáról, és a hiba miatt árengedményt adtak az áru árából, ha a vevő a jótállási idő lejárta után reklamálja az árut.

Ha az eladó az áru eladása során az eladott árun kívül más árut is felajánl a vevőnek ajándékba, a vevő belátása szerint dönthet arról, hogy elfogadja-e a felajánlott ajándékot. Az ajándék nem minősül eladott árunak, ezért nem tartozik a jótállás hatálya alá, és az eladó nem felel az esetleges hibákért. Ha az eladónak tudomása van a vevőnek ajándékként felajánlott áru hibáiról, az ajándék felajánlásakor köteles ezekről a vevőt figyelmeztetni. Ha az ajándékozott árun olyan hibák jelennek meg, amelyekre az eladó nem figyelmeztette a vevőt, a vevő jogosult az ajándékot visszaküldeni. Ha a vevőnek joga van elállni az áruvásárlási szerződéstől, köteles visszaadni az eladónak mindazt, amit a szerződés alapján kapott, azaz a vásárolt áruval együtt köteles visszaadni az ajándékba kapott árut is.

A hibákért való felelősség jogának gyakorlása

A Vevő az áruhibákért való felelősségből eredő jogait a vállalat pozsonyi székhelyén (Račianska 31, Pozsony) vagy egy hivatalos szervizközpontban gyakorolhatja (a hivatalos szervizközpontokról ezen az oldalon az "Elérhetőségek" részben felsorolt elérhetőségeken keresztül kaphat tájékoztatást). Ha a Vevő a hibás áru javítását kéri, és a jótállási jegyen a javításra kijelölt másik vállalkozó van feltüntetve, aki az Eladó telephelyén vagy a Vevőhöz közelebbi helyen található, a Vevő a jótállási javításra kijelölt vállalkozónál gyakorolja a javítás jogát. Az áru javításának jogát a Vevő az erre felhatalmazott szervizközpontokban gyakorolhatja, amelyek listáját az áru dokumentációja tartalmazza, vagy amelyekről az Eladó a Vevő kérésére értesíti a Vevőt. A Vevő a hibás árut és az ehhez tartozó dokumentumokat átadhatja, vagy (postai úton vagy futárszolgálattal) az e cikk 1-3. pontjában meghatározott helyre küldheti. Ha az áru jellege nem teszi lehetővé az Eladóhoz vagy egy meghatalmazott szervizközponthoz történő szállítást, a Vevőnek jogában áll a hiba helyszíni javítását követelni, vagy az Eladóval megállapodni az áru szállításának módjáról.

Reklamáció benyújtásakor a vevő köteles bemutatni a jótállási jegyet (ha kiállították) és az áru megvásárlását vagy a vételár kifizetését igazoló bizonylatot. A fenti dokumentumok benyújtásának elmulasztása esetén a reklamációt nem ismerik el garanciális reklamációként. A hiányos vagy helytelenül módosított jótállási jegy érvénytelen. A vevő köteles a garanciával kapcsolatos korábbi javításokat igazoló dokumentumot is felmutatni. Reklamáció benyújtásakor a vevőnek pontosan le kell írnia az áru hibáját és a hiba megnyilvánulási módját. Ezzel egyidejűleg meg kell adnia egy elérhetőséget (lakcím, tartózkodási hely vagy székhely, telefonszám, e-mail cím), amelyen keresztül az Eladó tájékoztatja a panasz kezelésének módjáról. Az Eladó nem vállal felelősséget a Vevő által megadott téves adatokért, valamint azért, hogy a dokumentumokat nem lehet a Vevő által megadott kapcsolattartási címre kézbesíteni. A vevőnek azt is meg kell jelölnie, hogy a hiba felelősségi igényei közül melyiket érvényesíti, és hogyan kéri a rendezett reklamáció átvételét (személyes átvétel, postai úton történő megküldés).

Ha a Vevő a hibás árut az Eladónak vagy egy szervizközpontnak küldi, a Vevő köteles azt megfelelő csomagolásba csomagolni, amely megfelelően védi az árut, és megfelel a törékeny áruk szállítására vonatkozó követelményeknek, valamint köteles a küldeményt a megfelelő szimbólumokkal megjelölni. Az Eladó nem felel az áru nem megfelelő csomagolásából eredő károkért. A reklamációs eljárás kezdete az a nap, amikor a Vevő az Eladónál vagy egy meghatalmazott szervizközpontnál reklamációt nyújt be. Személyes reklamáció esetén ez az a dátum, amikor a hibás árut a vonatkozó dokumentumokkal együtt átadják az Eladónak vagy egy erre felhatalmazott központnak. A hibás áru Eladónak vagy a szervizközpontnak történő megküldésekor azt a napot kell a reklamációs eljárás kezdetének megjelölni, amikor a hibás árut a vonatkozó dokumentumokkal együtt átadták az Eladónak vagy a szervizközpontnak.

Abban az esetben, ha a vevő nem adja át az összes szükséges dokumentumot, vagy azok nem olvashatóak, vagy az átadott áru nem teljes, a reklamációs eljárás csak a teljes áru és az összes szükséges dokumentum átadásának napján kezdődik. Ha a vevő még az Eladó felszólítására sem pótolja a hiányzó dokumentumokat és árukat, a reklamáció jogosulatlannak minősül.

Panaszkezelés

Az áruval kapcsolatos személyes reklamáció esetén az eladó alkalmazottja átvételi jegyzőkönyvet állít ki a vevőnek, amely a reklamáció beérkezésének (alkalmazásának) megerősítése. Ha a reklamáció távközlés útján történik, az Eladó köteles az átvételi elismervényt (reklamációt) haladéktalanul átadni a Vevőnek; ha az elismervény azonnali átadása nem lehetséges, azt indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a reklamáció igazolásával együtt kell átadni; az elismervényt nem kell átadni, ha a Vevőnek lehetősége van a reklamáció más módon történő bizonyítására. Ha a Vevő él a panasztétel jogával az Eladó vagy az Eladó által megbízott alkalmazott vagy kijelölt személy köteles tájékoztatni a Vevőt jogairól a Polgári Törvénykönyv 622. és 623. §-a szerint. A vevő döntése alapján, hogy a hibákért való felelősségi jogok közül melyiket érvényesíti, az eladó köteles haladéktalanul, összetett esetekben legkésőbb a reklamáció időpontjától számított 7 munkanapon belül, indokolt esetben, különösen, ha a termék vagy szolgáltatás állapotának komplex műszaki felmérése szükséges, legkésőbb a reklamáció időpontjától számított 30 napon belül meghatározni a reklamáció kezelésének módját. A panaszkezelés módjának meghatározását követően a reklamációt haladéktalanul el kell intézni; indokolt esetben a reklamáció később is elintézhető, azonban a reklamáció elintézése nem tarthat tovább a panasz benyújtásától számított 30 napnál.

Az e cikk 3. pontjában említett panasz rendezésére rendelkezésre álló határidő lejárta után a vevőnek joga van elállni a szerződéstől, vagy joga van az árut új árura cserélni. Ha a vevő a vásárlástól számított első 12 hónapon belül reklamációt nyújtott be az árura vonatkozóan, az eladó csak szakmai értékelés alapján utasíthatja el a reklamációt; a szakmai értékelés eredményétől függetlenül a fogyasztó nem kötelezhető a szakmai értékelés költségeinek vagy a szakmai értékeléssel kapcsolatos egyéb költségeknek a megfizetésére. Ha a vevő a vásárlástól számított 12 hónap elteltével reklamációt nyújtott be, és az eladó elutasította azt, a reklamációt rendező személy köteles a panaszkezelési dokumentumban megjelölni, hogy a fogyasztó kinek küldheti el a terméket szakmai értékelésre. Ha a terméket szakértői értékelés céljából kijelölt személyhez küldik, a szakértői értékelés költségei, valamint az ezzel kapcsolatban ésszerűen felmerülő egyéb költségek az eladót terhelik, függetlenül a szakértői értékelés eredményétől. Ha a fogyasztó szakmai értékeléssel bizonyítja, hogy az eladó felelős a hibáért, a fogyasztó újra reklamációt nyújthat ne; a jótállási idő nem telik a szakmai értékelés elvégzése alatt. Az Eladó köteles a reklamáció újbóli érvényesítésétől számított 14 napon belül megtéríteni a Fogyasztónak a szakmai értékeléssel kapcsolatban felmerült valamennyi költséget, valamint minden ésszerűen felmerült kapcsolódó költséget. Az ismételten benyújtott reklamáció nem utasítható el.

A Vevő nyilvánvalóan megalapozatlan követelése esetén az Eladó jogosult a Vevőtől a reklamációval kapcsolatban felmerült költségek megtérítését követelni. Az Eladó a reklamáció feldolgozásáról legkésőbb a reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül kimeneti jelentést állít ki a Vevőnek, amely a reklamáció feldolgozását igazolja. A kimeneti jegyzőkönyv átadásával együtt az eladó a reklamációból eredő kötelezettségének is eleget tesz (átadja a javított árut, átadja az új árut, amelyre az árut kicserélték, visszatéríti a vételárat vagy annak egy részét, vagy visszaadja a javítatlan árut, ha a reklamációt elutasították). Az Eladó e-mail üzenetben tájékoztatja a Vevőt a panasz kezeléséről, amennyiben a Vevő erre a célra e-mail címet adott meg. Ezzel egyidejűleg a vásárlót felkéri, hogy vegye át az árut vagy bármely más, a reklamációból eredő, őt megillető dolgot (a vételár visszatérítése, a termék cseréje), ha a vásárló kérte a feldolgozott reklamáció személyes átvételét. Ha a Vevő a feldolgozott reklamáció postai úton történő megküldését kéri, az Eladó a kijavított árut, a kicserélt új árut vagy a vételárat a Vevő címére küldi a reklamáció feldolgozásáról szóló visszaigazolással (kilépési jegyzőkönyv) együtt. Az Eladó nyilvántartást vezet a panaszokról, és azt kérésre a felügyeleti hatóságnak betekintés céljából benyújtja. A panasznyilvántartásnak tartalmaznia kell a panasz benyújtásának időpontját, a panasz kezelésének időpontját és módját, valamint a panasz dokumentum sorszámát.

Panasztétel módjai

Ha a jótállási idő alatt az árun olyan hiba keletkezik, amely elhárítható, a vevőnek joga van ahhoz, hogy a hibát térítésmentesen, időben és megfelelő módon elháríttassa. Az Eladó köteles a hibát indokolatlan késedelem nélkül eltávolítani. Az eladó dönt a hiba elhárításának módjáról. A vevő a hiba elhárítása helyett követelheti az áru kicserélését, vagy ha a hiba az árunak csak egy részét érinti, a rész kicserélését, kivéve, ha az eladónak az áru árához vagy a hiba súlyosságához képest aránytalan költségei merülnek fel. Az Eladó a hibás árut a hiba elhárítása helyett mindig kicserélheti hibátlanra, ha ez nem okoz súlyos kellemetlenséget a Vevőnek. A javítható hibák olyan hibák, amelyek eltávolítása nem rontja az áru minőségét és használhatóságát. Ha a garanciális javítás rontotta az áru megjelenését, de a funkcionalitása nem sérült, a reklamáció a vételárból történő engedményezéssel oldható meg. A vevőnek joga van az áru ingyenes kicserélését követelni vagy az adásvételi szerződéstől elállni, ha az árun olyan hiba jelenik meg, amely nem távolítható el, és amely megakadályozza az áru hibátlan áruként való megfelelő használatát, ha a hiba eltávolítható, de a vevő a javítást követően a hiba újbóli megjelenése miatt nem tudja megfelelően használni az árut; a javítást követően a hiba újbóli megjelenésének minősül, ha ugyanaz a hiba legalább két korábbi javítás után harmadszor is megjelenik, ha a hibák javíthatóak, de a vevő a terméket nagyobb számú hiba miatt nem tudja megfelelően használni; nagyobb számú hibának minősül legalább három különböző, egyidejűleg javítható hiba, amely megakadályozza a termék rendeltetésszerű használatát, vagy ha az eladó a reklamációt nem rendezi a törvényes 30 napos határidőn belül (ebben az esetben a hiba javíthatatlan hibának minősül).

Ha az árun egyéb javíthatatlan hiba jelentkezik, a vevő jogosult az áru árából ésszerű árengedményre. A reklamációnak a vételárból való engedmény nyújtásával történő kezelésénél figyelembe kell venni a hiba jellegét, az áru elhasználódásának mértékét és módját, valamint a további használat lehetőségét. A nyújtott árengedmény összegéről az Eladó dönt. Ha az alacsonyabb áron eladott áru olyan hibával rendelkezik, amelyért az eladó felelős, a vevőnek joga van a vételárból ésszerű árengedményre, nem pedig az áru kicserélésére. Az Eladó köteles a reklamációt kezelni és a reklamációs eljárást a kijavított áru átadásával, az áru kicserélésével, az áru vételárának visszatérítésével (a Vevőnek a szerződéstől való elállása esetén), az áru árából ésszerű árengedmény fizetésével, a teljesítés átvételére vonatkozó írásbeli felhívással, a reklamáció indoklással ellátott elutasításával megszüntetni. A panasz kezelése nem érinti a vevőnek a hibás kivitelezésből eredő károkért való felelősségről szóló 294/1999. sz. módosított törvény szerinti kártérítési jogát.

Az áruk cseréje és visszaküldése

Ha a termékek nem felelnek meg az Ön elvárásainak, azaz a méret nem megfelelő, a kiszállítástól számított 30 napon belül visszaküldheti azokat. A visszaküldött áruk nem lehetnek sérültek,, használtak vagy kopottak, az összes eredeti címke szükséges.

A visszaküldött árut megfelelően csomagolja be, használhatja ugyanazt a csomagolást, amelyben az árut átvette, és küldje el a vállalat székhelyére (Račianska 31, 821 02 Bratislava). Ne felejtse el mellékelni a vásárlást igazoló bizonylatot, azaz a számlát és a kitöltött panaszkezelési űrlapot. A kicserélt árut a panasz beérkezésétől számított 30 napon belül elküldjük az Ön által megadott címre.

Ha úgy dönt, hogy az árut a csere lehetősége nélkül küldi vissza, és feltéve, hogy az összes árut ugyanolyan állapotban küldi vissza, a pénzét a visszaküldött áru teljes összegére szóló ajándékutalvány formájában visszatérítjük.

Higiéniai és biztonsági okokból a textil kendő és fehérnemű nem cserélhető és nem küldhető vissza.

Trenujeme.sk

Legfrissebb cikkek

Ez a weboldal sütiket használ

Sütiket használunk a tartalom és a hirdetések személyre szabásához, a közösségi médiafunkciók biztosításához és a forgalom elemzéséhez. A weboldalunk használatára vonatkozó információkat közösségi média-, hirdetési és elemző partnereinknek is továbbítjuk. Ezek a partnerek kombinálhatják az információkat más olyan információkkal, amelyeket megadott nekik, vagy amelyeket Öntől kaptak, amikor igénybe vette szolgáltatásaikat.

Szükséges

Statisztikai sütik

Marketing sütik

Szükséges
A szükséges sütik segítenek használható weboldalak létrehozásában azáltal, hogy lehetővé teszik az olyan alapvető funkciókat, mint a webhelyen való navigáció és a weboldal védett területeinek elérése. A weboldal e sütik nélkül nem tud megfelelően működni.
Statisztikai sütik
A statisztikai sütik segítenek a weboldal tulajdonosainak megérteni, hogyan kommunikáljanak a weboldal látogatóival azáltal, hogy névtelenül gyűjtik és jelentik az információkat.
Marketing sütik
A marketing sütiket a weboldal látogatóinak nyomon követésére használják. A cél olyan hirdetések megjelenítése, amelyek relevánsak és vonzóak az egyéni felhasználók számára, valamint értékesebbek a harmadik fél kiadói és hirdetői számára.
A sütik olyan kis szöveges fájlok, amelyeket a weboldalak használhatnak a felhasználói élmény hatékonyabbá tételére.

A törvény kimondja, hogy sütiket tárolhatunk az eszközén, ha azok szükségesek az oldal működéséhez. Minden más típusú sütihez szükséges az Ön hozzájárulása.

Ez az oldal különböző típusú sütiket használ. Egyes sütiket a weboldalainkon megjelenő harmadik fél szolgáltatásai helyeznek el.

A weboldalunkon bármikor megváltoztathatja vagy visszavonhatja a Süti-szabályzathoz adott hozzájárulását.

Tudjon meg többet arról, hogy kik vagyunk, hogyan léphet kapcsolatba velünk, és hogyan dolgozzuk fel a személyes adatokat az Adatvédelmi szabályzatunkban.