A kosarad 0 Ft

    Termékek

    Nenašla sa žiadna zhoda

Kategóriák

Nenašla sa žiadna zhoda

Márkák

Nenašla sa žiadna zhoda

Gyakran ismételt kérdések

Ebben a részben a gyakran feltett kérdésekre talál válaszokat, továbbá minden információt megtalál a Spoortoo.hu webáruházban történő vásárlásról.

Van üzletük?

Igen,van. Termékkínálatunkat megtalálja a Račianska 31, Bratislava, 83102, Urban Residence-szel szemben található üzletünkben.

Hogyan rendelhetem meg az árut?

  • A www.spoortoo.hu webáruházon keresztül,
  • e-mailben a info@trenujeme.sk címen vagy telefonon vagy SMS-ben a +421 905 343 785 számon keresztül,
  • online chaten keresztül.

Hogyan jut el hozzám az áru, és mennyi a szállítási költség?

Szállítás futárral

A futárszolgálat közvetlenül Önhöz viszi az árut. Tájékoztatjuk Önt a küldeményről, és online nyomon követheti annak állapotát. A szállítás pontos ára az aktuális árlistától vagy az aktuális kedvezménytől függ.

A futárszolgálattal történő szállítás standard ára 6 euró (+ 1 euró utánvétdíj). 40 euró feletti vásárlások esetén ingyenes a szállítás.

Személyes átvétel

Ha előre fizet, személyesen veheti át az árut. Előzetesen e-mailben értesítjük Önt arról, hogy az áru készen áll az átvételre. A személyes átvétel a Račianska 31, 831 02 Bratislava címen ingyenes. Az árut munkanapokon 8:00 és 18:00 között veheti át. A személyes átvétel határideje 5 munkanap. Ha nem veszi át az árut ezen időn belül, a pénzt visszatérítjük, és a megrendelést töröljük.

Hogyan fizethetek az áruért?

  • Banki átutalással az SK5083300000002401913387 számlaszámra (FIO Banka ) - az átutalás egyedi azonosítóját és egyéb fizetési részleteket a megrendelés létrehozása után küldjük el e-mailben.
  • Utánvéttel - az árut a futártól való átvételkor készpénzben vagy kártyával fizeti ki.
  • GoPay fizetési kapun keresztül - a megrendelés befejezése után biztonságosan fizethet az áruért bankkártyával.

A megrendelés törlésre kerül, ha a megrendelés értékét a megrendelés visszaigazolásától számított 5 munkanapon belül nem fizeti ki banki átutalással vagy a GoPay fizetési kapun keresztül. A megrendelés akkor is törlésre kerül, ha Ön a szállításkor történő fizetést választja, és nem veszi át az árut. Ha Ön előre kifizette az árut, és nem tudta átvenni a csomagját, akkor megállapodás alapján újra küldhetjük vagy törölhetjük a megrendelést (pénzvisszatérítéssel).

Mikor szállítják ki az árut?

A megrendelésének szállítási időpontja az áru rendelkezésre állásától és a szállítási módtól függ. A becsült szállítási határidő mindig a termék részletei között szerepel. Sajnos ezt az időpontot nem tudjuk garantálni, de mindent megteszünk annak érdekében, hogy a lehető leghamarabb megkapja a küldeményét.

  • Az áru raktáron van - az áru raktárunkban van, és 24-48 órán belül kiszállításra kerül. Megállapodás alapján még aznap személyesen is átveheti az árut.
  • 5 napon belül - az áru 5 munkanapon belül személyesen átvehető vagy átadható a fuvarozónak.
  • 10 napon belül - az áru 10 munkanapon belül személyesen átvehető vagy átadható a fuvarozónak.
  • Termék nem elérhető - Ez a termék jelenleg nem áll rendelkezésre. Ha felkeltette érdeklődését, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, hogy érdeklődjön a beszállítónál a rendelkezésre állásról.

A túlméretes, drágább vagy különleges áruk, például kerekek és kerékpárok esetében a szállítás 2-3 héten belül történik (kivéve, ha közvetlenül a mi vagy külső raktárunkban van). A megrendelés részletei és sajátosságai szintén a megrendelő igényei és követelményei alapján kerülnek megtárgyalásra a az aktuális lehetőségek szerint. Banki átutalással történő fizetés esetén a szállítási határidő meghosszabbodik a fizetés feldolgozásához szükséges idővel. Ez általában 1-2 munkanap. A megrendelést a fizetés számlánkon történő jóváírása után küldjük el. Ha különböző elérhetőségi státuszú árukat rendel, megrendelését külön csomagokra osztjuk, vagy ha kívánja, a megrendelés teljessége után együtt küldjük el őket.

Biztonságos Önöknél vásárolni?

Igen, biztonságos nálunk vásárolni. A rendelési folyamat során titkosított SSL-kapcsolatot használunk, így személyes adatai biztonságban vannak. Ha bankkártyával fizet, a kártyaszámot a GoPay fizetési portál titkosított oldalán található űrlapba kell beírnia. Ha bármilyen további kérdése van a vásárlás biztonságával kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk.

Tudnak segíteni az áruk kiválasztásában vagy a megrendelés elküldésében?

Csapatunk szívesen ad Önnek tanácsot. Minden munkanapon rendelkezésre állunk. Vegye fel velünk a kapcsolatot a jobb alsó sarokban található online chat segítségével, írjon nekünk e-mailt a info@trenujeme.sk címre, vagy hívjon minket a +421 905 343 785 telefonszámon. Szívesen adunk tanácsot az áruk kiválasztásával kapcsolatban, és válaszolunk kérdéseire. Lépjen kapcsolatba velünk.

Hogyan láthatom rendelésem státuszát?

A megrendelések aktuális állapotát közvetlenül az ügyfélprofiljában követheti nyomon, ha bejelentkezik a Fiókom szekcióba. A rendelés státuszának változásairól e-mailben is értesítjük.

Megváltoztathatom vagy törölhetem a rendelésemet?

Módosíthatja vagy törölheti megrendelését, ha azt még nem küldtük el. Vegye fel velünk a kapcsolatot, és mi módosítjuk vagy töröljük a megrendelést. Ha valamit elfelejtett, és szeretné bővíteni a rendelést, a szállítási feltételek szerint a termékeket egy csomagban is elküldhetjük Önnek.

Mi történik, ha nem vagyok elégedett az áruval?

Ha az áru nem felel meg az elvárásainak, a kiszállítástól számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti nekünk. Egyszerűen küldje el nekünk e-mailben a kitöltött szerződéstől való elállási űrlapot, amelyet a megrendelésével együtt küldünk el Önnek. Bővebben a Szerződéstől való elállás szekcióban olvashat.

Mi történik, ha az áru sérülten érkezik?

Ha a megrendelés csomagolása láthatóan sérült, akkor az valószínűleg szállítás közben sérült meg. Kérjük, ne vegyen át ilyen küldeményt, és kérje meg a futárt, hogy a küldemény nyilvánvaló sérüléséről írjon kárbejelentést. Abban az esetben, ha átveszi a küldeményt, és az áru láthatóan sérült vagy hiányos, kérjük, azonnal lépjen kapcsolatba velünk.

Hogyan kell eljárnom reklamáció esetén?

A Polgári Törvénykönyv 620. §-ának rendelkezései szerint a jótállási idő 24 hónap. Ha az eladott terméken, annak csomagolásán vagy a mellékelt használati utasításon van feltüntetve a használati idő, a jótállási idő nem jár le ezen időszak lejárta előtt.

Ha a termék használt, a vevő és az eladó megállapodhat rövidebb, de legalább 12 hónapos jótállási időtartamban. A hosszabb időre szánt áruk esetében a különleges szabályok 24 hónapnál hosszabb jótállási időt írnak elő. A 24 hónapot meghaladó jótállási időszak a terméknek csak egy részére is vonatkozhat.

A jótállási időn belül az árun bekövetkezett kár esetén kérjük, töltse ki és küldje vissza a Reklamációs űrlapot a fizetési bizonylattal együtt, ezt követően e-mailben tájékoztatjuk a továbbiakról. A 30 napos reklamációs határidő a panasztételi eljárás megkezdésének visszaigazolását követően kezdődik.

Ki működteti a Spoortoo webáruházat?

A www.spoortoo.hu webáruházat a Madviso s.r.o. üzemelteti. Bejegyzett székhelyünk a Leškova 8, 811 04, Bratislava Old Town, átvételi pontunk pedig a Račianska 31, 83102 Bratislava címen található.

Hogyan jutok el Önökhöz?

Tömegközlekedés - legközelebbi megálló SAV.

Vonattal - irodánk a főpályaudvar közelében található.

Parkolni a fenntartott parkolóhelyeken kívül vagy a Leškova utca elején lévő parkolóban lehet.

Hogyan működik a Spoortoo klub?

A Spoortoo klub a kerékpározás és az aktív életmód szerelmeseit köti össze. A tagság számos előnnyel jár, mint például klubmez, kedvezmény a webáruházban történő vásárláskor stb. Rendszeresen szervezünk kerékpártúrákat és táborokat Szlovákiában és külföldön.

Megtalálhatóak a közösségi hálókon?

Igen, jelen vagyunk a közösségi hálókon:

Facebook: Spoortoo.hu (Trenujeme.sk)

Instagram: spoortoo.hu (trenujeme.sk)

Strava: Spoortoo klub (Klub Trenujeme)

Trenujeme.sk

Legfrissebb cikkek

Ez a weboldal sütiket használ

Sütiket használunk a tartalom és a hirdetések személyre szabásához, a közösségi médiafunkciók biztosításához és a forgalom elemzéséhez. A weboldalunk használatára vonatkozó információkat közösségi média-, hirdetési és elemző partnereinknek is továbbítjuk. Ezek a partnerek kombinálhatják az információkat más olyan információkkal, amelyeket megadott nekik, vagy amelyeket Öntől kaptak, amikor igénybe vette szolgáltatásaikat.

Szükséges

Statisztikai sütik

Marketing sütik

Szükséges
A szükséges sütik segítenek használható weboldalak létrehozásában azáltal, hogy lehetővé teszik az olyan alapvető funkciókat, mint a webhelyen való navigáció és a weboldal védett területeinek elérése. A weboldal e sütik nélkül nem tud megfelelően működni.
Statisztikai sütik
A statisztikai sütik segítenek a weboldal tulajdonosainak megérteni, hogyan kommunikáljanak a weboldal látogatóival azáltal, hogy névtelenül gyűjtik és jelentik az információkat.
Marketing sütik
A marketing sütiket a weboldal látogatóinak nyomon követésére használják. A cél olyan hirdetések megjelenítése, amelyek relevánsak és vonzóak az egyéni felhasználók számára, valamint értékesebbek a harmadik fél kiadói és hirdetői számára.
A sütik olyan kis szöveges fájlok, amelyeket a weboldalak használhatnak a felhasználói élmény hatékonyabbá tételére.

A törvény kimondja, hogy sütiket tárolhatunk az eszközén, ha azok szükségesek az oldal működéséhez. Minden más típusú sütihez szükséges az Ön hozzájárulása.

Ez az oldal különböző típusú sütiket használ. Egyes sütiket a weboldalainkon megjelenő harmadik fél szolgáltatásai helyeznek el.

A weboldalunkon bármikor megváltoztathatja vagy visszavonhatja a Süti-szabályzathoz adott hozzájárulását.

Tudjon meg többet arról, hogy kik vagyunk, hogyan léphet kapcsolatba velünk, és hogyan dolgozzuk fel a személyes adatokat az Adatvédelmi szabályzatunkban.