Ebben a részben a gyakran feltett kérdésekre talál válaszokat, továbbá minden információt megtalál a Spoortoo.hu webáruházban történő vásárlásról.
Van üzletük?
Igen,van. Termékkínálatunkat megtalálja a Račianska 31, Bratislava, 83102, Urban Residence-szel szemben található üzletünkben.
Hogyan rendelhetem meg az árut?
-
A www.spoortoo.hu webáruházon keresztül,
- e-mailben a info@trenujeme.sk címen vagy telefonon vagy SMS-ben a +421 905 343 785 számon keresztül,
- online chaten keresztül.
Hogyan jut el hozzám az áru, és mennyi a szállítási költség?
Szállítás futárral
A futárszolgálat közvetlenül Önhöz viszi az árut. Tájékoztatjuk Önt a küldeményről, és online nyomon követheti annak állapotát. A szállítás pontos ára az aktuális árlistától vagy az aktuális kedvezménytől függ.
A futárszolgálattal történő szállítás standard ára 6 euró (+ 1 euró utánvétdíj). 40 euró feletti vásárlások esetén ingyenes a szállítás.
Személyes átvétel
Ha előre fizet, személyesen veheti át az árut. Előzetesen e-mailben értesítjük Önt arról, hogy az áru készen áll az átvételre. A személyes átvétel a Račianska 31, 831 02 Bratislava címen ingyenes. Az árut munkanapokon 8:00 és 18:00 között veheti át. A személyes átvétel határideje 5 munkanap. Ha nem veszi át az árut ezen időn belül, a pénzt visszatérítjük, és a megrendelést töröljük.
Hogyan fizethetek az áruért?
-
Banki átutalással az SK5083300000002401913387 számlaszámra (FIO Banka ) - az átutalás egyedi azonosítóját és egyéb fizetési részleteket a megrendelés létrehozása után küldjük el e-mailben.
-
Utánvéttel - az árut a futártól való átvételkor készpénzben vagy kártyával fizeti ki.
-
GoPay fizetési kapun keresztül - a megrendelés befejezése után biztonságosan fizethet az áruért bankkártyával.
A megrendelés törlésre kerül, ha a megrendelés értékét a megrendelés visszaigazolásától számított 5 munkanapon belül nem fizeti ki banki átutalással vagy a GoPay fizetési kapun keresztül. A megrendelés akkor is törlésre kerül, ha Ön a szállításkor történő fizetést választja, és nem veszi át az árut. Ha Ön előre kifizette az árut, és nem tudta átvenni a csomagját, akkor megállapodás alapján újra küldhetjük vagy törölhetjük a megrendelést (pénzvisszatérítéssel).
Mikor szállítják ki az árut?
A megrendelésének szállítási időpontja az áru rendelkezésre állásától és a szállítási módtól függ. A becsült szállítási határidő mindig a termék részletei között szerepel. Sajnos ezt az időpontot nem tudjuk garantálni, de mindent megteszünk annak érdekében, hogy a lehető leghamarabb megkapja a küldeményét.
- Az áru raktáron van - az áru raktárunkban van, és 24-48 órán belül kiszállításra kerül. Megállapodás alapján még aznap személyesen is átveheti az árut.
- 5 napon belül - az áru 5 munkanapon belül személyesen átvehető vagy átadható a fuvarozónak.
-
10 napon belül - az áru 10 munkanapon belül személyesen átvehető vagy átadható a fuvarozónak.
-
Termék nem elérhető - Ez a termék jelenleg nem áll rendelkezésre. Ha felkeltette érdeklődését, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, hogy érdeklődjön a beszállítónál a rendelkezésre állásról.
A túlméretes, drágább vagy különleges áruk, például kerekek és kerékpárok esetében a szállítás 2-3 héten belül történik (kivéve, ha közvetlenül a mi vagy külső raktárunkban van). A megrendelés részletei és sajátosságai szintén a megrendelő igényei és követelményei alapján kerülnek megtárgyalásra a az aktuális lehetőségek szerint.
Banki átutalással történő fizetés esetén a szállítási határidő meghosszabbodik a fizetés feldolgozásához szükséges idővel. Ez általában 1-2 munkanap. A megrendelést a fizetés számlánkon történő jóváírása után küldjük el. Ha különböző elérhetőségi státuszú árukat rendel, megrendelését külön csomagokra osztjuk, vagy ha kívánja, a megrendelés teljessége után együtt küldjük el őket.
Biztonságos Önöknél vásárolni?
Igen, biztonságos nálunk vásárolni. A rendelési folyamat során titkosított SSL-kapcsolatot használunk, így személyes adatai biztonságban vannak. Ha bankkártyával fizet, a kártyaszámot a GoPay fizetési portál titkosított oldalán található űrlapba kell beírnia. Ha bármilyen további kérdése van a vásárlás biztonságával kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk.
Tudnak segíteni az áruk kiválasztásában vagy a megrendelés elküldésében?
Csapatunk szívesen ad Önnek tanácsot. Minden munkanapon rendelkezésre állunk. Vegye fel velünk a kapcsolatot a jobb alsó sarokban található online chat segítségével, írjon nekünk e-mailt a info@trenujeme.sk címre, vagy hívjon minket a +421 905 343 785 telefonszámon. Szívesen adunk tanácsot az áruk kiválasztásával kapcsolatban, és válaszolunk kérdéseire. Lépjen kapcsolatba velünk.
Hogyan láthatom rendelésem státuszát?
A megrendelések aktuális állapotát közvetlenül az ügyfélprofiljában követheti nyomon, ha bejelentkezik a Fiókom szekcióba. A rendelés státuszának változásairól e-mailben is értesítjük.
Megváltoztathatom vagy törölhetem a rendelésemet?
Módosíthatja vagy törölheti megrendelését, ha azt még nem küldtük el. Vegye fel velünk a kapcsolatot, és mi módosítjuk vagy töröljük a megrendelést. Ha valamit elfelejtett, és szeretné bővíteni a rendelést, a szállítási feltételek szerint a termékeket egy csomagban is elküldhetjük Önnek.
Mi történik, ha nem vagyok elégedett az áruval?
Ha az áru nem felel meg az elvárásainak, a kiszállítástól számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti nekünk. Egyszerűen küldje el nekünk e-mailben a kitöltött szerződéstől való elállási űrlapot, amelyet a megrendelésével együtt küldünk el Önnek. Bővebben a Szerződéstől való elállás szekcióban olvashat.
Mi történik, ha az áru sérülten érkezik?
Ha a megrendelés csomagolása láthatóan sérült, akkor az valószínűleg szállítás közben sérült meg. Kérjük, ne vegyen át ilyen küldeményt, és kérje meg a futárt, hogy a küldemény nyilvánvaló sérüléséről írjon kárbejelentést. Abban az esetben, ha átveszi a küldeményt, és az áru láthatóan sérült vagy hiányos, kérjük, azonnal lépjen kapcsolatba velünk.
Hogyan kell eljárnom reklamáció esetén?
A Polgári Törvénykönyv 620. §-ának rendelkezései szerint a jótállási idő 24 hónap. Ha az eladott terméken, annak csomagolásán vagy a mellékelt használati utasításon van feltüntetve a használati idő, a jótállási idő nem jár le ezen időszak lejárta előtt.
Ha a termék használt, a vevő és az eladó megállapodhat rövidebb, de legalább 12 hónapos jótállási időtartamban. A hosszabb időre szánt áruk esetében a különleges szabályok 24 hónapnál hosszabb jótállási időt írnak elő. A 24 hónapot meghaladó jótállási időszak a terméknek csak egy részére is vonatkozhat.
A jótállási időn belül az árun bekövetkezett kár esetén kérjük, töltse ki és küldje vissza a Reklamációs űrlapot a fizetési bizonylattal együtt, ezt követően e-mailben tájékoztatjuk a továbbiakról. A 30 napos reklamációs határidő a panasztételi eljárás megkezdésének visszaigazolását követően kezdődik.
Ki működteti a Spoortoo webáruházat?
A www.spoortoo.hu webáruházat a Madviso s.r.o. üzemelteti. Bejegyzett székhelyünk a Leškova 8, 811 04, Bratislava Old Town, átvételi pontunk pedig a Račianska 31, 83102 Bratislava címen található.
Hogyan jutok el Önökhöz?
Tömegközlekedés - legközelebbi megálló SAV.
Vonattal - irodánk a főpályaudvar közelében található.
Parkolni a fenntartott parkolóhelyeken kívül vagy a Leškova utca elején lévő parkolóban lehet.
Hogyan működik a Spoortoo klub?
A Spoortoo klub a kerékpározás és az aktív életmód szerelmeseit köti össze. A tagság számos előnnyel jár, mint például klubmez, kedvezmény a webáruházban történő vásárláskor stb. Rendszeresen szervezünk kerékpártúrákat és táborokat Szlovákiában és külföldön.
Megtalálhatóak a közösségi hálókon?
Igen, jelen vagyunk a közösségi hálókon:
Facebook: Spoortoo.hu (Trenujeme.sk)
Instagram: spoortoo.hu (trenujeme.sk)
Strava: Spoortoo klub (Klub Trenujeme)